vineri, 31 august 2012

Visuri

Acest topic nu se refera la visele pe care le avem cu totii in timpul somnului, ci la telurile si idealurile noastre in viata. Sunt sigur ca fiecare dintre voi are un vis in viata, un tel, un scop. Aceste visuri pot fi diferite sau chiar identice de la o persoana la alta. Cele mai comune si simple visuri sunt acelea in care cu totii ne imaginam implinitit in viata, avand bani, o familie si sa ducem un trai mai mult decat decent. Eu vreau sa va vorbesc despre visurile mai marete si doresc sa aud si parerea voastra. Visul meu este sa ajung un scenarist la Hollywood. De ce Hollywood? Pentru ca e singurul loc din lume unde se pot reliza filme sau serii TV complexe si care lasa imaginetia unui scriitor sa zburde fara nici o limita. Va dau ca exemplu un film recent aparut care nu ar fi putut fi facut aici la noi in Romania sau prin alte parti, "Avengers". Doar la Hollywood au tehnica si banii necesari pentru relizarea unui asemenea film. Tot ceea ce imi doresc este ca povestile mele sa prinda "viata", sa vad cat mai multa lume care imi urmresc creatiile. Unul dintre cele mai importante "fixuri" pe care le am cand ajung acolo e sa fac o serie animata dupa Spirit Crisis si un serial fantasy/comedy. Oricum, ceea ce vreau sa spun este faptul ca toti avem visuri marete. Ceea ce am observat eu la omanei in general si ce ma enerveaza cel mai mult este frica fata de urmarirea visurilor. Multi spun: "Nu am sa reusesc niciodata." , "Sunt altii mult mai buni decat mine." , etc. Acesti oameni din cauza fricii lor asupra esecului refuza sa isi urmeze visurile si se complac intr-o lume simpla, cu un job pe care il urasc dar nu de ales decat sa suporte, o familie simpla si doar simpla supravietuire in viata. Un om care are ca tel doar supravietuirea este un om care dupa parerea mea traieste degeaba. Ar fi mai bine daca si-ar trage un glont in cap si ar mai scapa lumea asta de o fiinta nefolositoare care nu aduce nici un beneficiu pentru noi. Fiecare om poate sa faca ceva important in viata, fiecare om poate ajunge acolo unde vrea. Tot ceea ce trebuie este sa ai curajul de a iesi in lume si de ati urma chemarea. Frica de esec este normala, dar nu ar trebuie sa ne opresca din drumul catre succes. Defapt, esecul este inevitabil, indiferent de cat de bun sau talentat ai fi tu. Ceea de defineste succesul este ambitia de a te ridica in picoare de mai multe ori decat ai fost aruncat la pamant. Esecul este si a fost mereu acolo. Dar cum se spune: Dupa ce o usa se inchide, alta se dechide!". Cat timp avem ambitia de a incerca va garantez ca o sa reusim, oricat de mare ar fi acest vis al nostru. Ideea acestui post este ca nu trebuie sa va lasati prada fricii fata de esec, ci sa incercati sa va urmati visurile. Cu multa rabdara si ambitie o sa reusiti intr-o buna zi, idiferent ce va propuneti. Asa ca incetati sa va limitati doar la "supravietuire" si faceti ceva folositor pentru voi si lumea intreaga. Doresc sa aud si parerea voastra in legatura cu acest subiect si astept cat mai multe comentarii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu